75-årige projektledaren Pappa Sven hyllades

Tillbringade helgen i Broby i snapphanebygden och tillsammans firade vi pappa Sven Ragnar 75 år, rubrikernas man!
pappa sven 75 år 15 april 2011 talet MP3

Mamma Gunilla och pappa Sven framför sin julgransodling och här är pappa Sven och Håkan ute på en skogspromenad i Snapphaneskogen…

Kusin Johanna, som är anställd av Radiosymfonikerna i Berwaldhallen hittade Svens gamla cello och bjöd på ett litet improviserat minisolo… sven 75 år och Johanna Sj spelar på Svens cello MP3

About metromannen7

Med ett genuint intresse för människor och livsfrågor och en sprudlande nyfikenhet på samhällets utveckling, tar jag mig an journalistiska uppdrag. Jag intervjuar, dokumenterar och analyserar med hög prioritet på etisk hänsyn och korrekt fakta. Sammanställer och formulerar i reportage, referat och porträtt. Namnet är Håkan Sjunnesson och det här är min radioinspirerade ljudblogg! Se också min webbplats: www.fleramedia.nu/reporter
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

